דעה • הפתרון: משטרה חרדית // ישראל גליס

    ישראל גליס 7 Comment on דעה • הפתרון: משטרה חרדית // ישראל גליס
    11:29
    15.05.24
    נתי קאליש No Comments on "מגנא ומצלא": רבני צפת והגליל קוראים לפתוח את הר מירון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כי תשא את ראש בני ישראל פרוש אם תראה שיסתלק ראש בני ישראל בלא עת ולא יעלה בכוח כעלות גדיש בעתו הטעם הוא לפקודיהם על דרך אומרם ז"ל בפסוק אשכול הכופר דודי לי ואמרו ז"ל איש שהכל בו הוא כופר נפשם של ישראל והוא אומרו לפקודיהם לשון חסרון ,על דרך אומרו ולא נפקד ממנו איש כי לצד חסרון ישראל שנתחייבו לזה אני נוטל את ראשם בעדם לכפר נפשם שלא ימותו כל ישראל ………..ואמר ה' כי לצד שהדור הוא הגורם ללקח הצדיק . לזה צריך לתת כל איש ישראל כפר נפש הצדיק .שמת בעדו והוא אומרו ונתנו איש כפר נפשו של המסתלק או גם כן של הנשארים שירגישו בפטירת הצדיק שנלכד בשיחותם וכל אחד ישכיל כי חייב מיתה לשמים ויתקן מעשיו והוא מה שמפורש בדברי קבלה מפני הרעה נאסף הצדיק פרוש אם הסובבים דבר הרגישו בחסרונו ותקנו מעשיהם שלא תבוא ואם לא הרגישו כדי שלא יהיה בתוך הרעה שתבוא אחריו. 
    אלו דברים של האור החיים הקדוש בפרשת כי תשא.

    דברים מפחידים ונוקבים. רוב הצועדים אחרי מיטתו של פוסק הפוסקים הגאון רבי שמואל וואזנר זצ"ל לא זכו להיות במחיצתו אלא רק להנות מזיו אורו ומפסקיו. ימים של ציפיה לרפואתו נגמרו בפח נפש , נצחו אראלים את המצוקים ומה שנשאר ללמוד מפסקיו ומהעדינות של הרב שברח ממחלוקת והתייעצות פוליטיות. אבדנו בתוך תקופה קצרה את שלושת הפוסקים הגדולים ומי ימלא את חסרונם?

    אבל מה נזכור מההלויה, את החידלון הגדול של המארגנים וננסה להאשים אחד את השני, ונשמע בתקשורת החרדית שאלו ואלו נקראו לחקירות. ומה הלאה?

    כבר מאיימים עלינו שבל"ג בעומר יהיה סגור הר מירון לתשומת לב המומחים ולאירועים כאלו שיהיו גם בירושלים וגם בבני ברק. אז מה הפתרון?

    מיד למחרת ההלויה התפרסמו תמונות של מרן הרב וואזנר עם אנשי זק"א. וכידוע גם מרן הרב אלישיב ומרן הרב עובדיה יוסף עודדו את אנשי זק"א. זאת אומרת שכולנו הגענו למסקנה שצריך גוף כזה של מתנדבים ויש ארגונים שמארגנים הכנסות ספרי תורה בשיתוף עם המשטרה וגם הפגנות גדולות אנחנו כציבור יודעים לארגן וגם להיות ממושמעים.

    צריך שיקום גוף של מתנדבים בעלי כוח שיעברו אימונים וגם יופיעו באירועים עם לבוש מיוחד לא עם איזה סמרטוט על הזרוע של סדרן.

    אנחנו קרובים מאד לאירועים נוספים עם המון אדם, אסור לנו לסמוך על המשטרה. הם לא מתחילים להבין באורך החיים החרדי, זה שעסקנים נפגשים איתם ומנסים להסביר להם מי אנחנו לא עובד – אלו מפגשי חנפנות בלבד. גם לא סיבוב בישיבות וחצרות חסידים לא מכשיר את המפקדים להבין מי אנחנו . ואפילו גם זה שמובילים את אנשי פיקוד המשטרה להדלקת נרות חנוכה לא מכשיר אותם להבין מי אנחנו. האמת,  גם רבני המשטרה לא מספקים את התוצרת.

    אז מה כן? להכשיר משטרה חרדית רק לאירועים וגדולי תורה יתנו להם גיבוי. לפני כל אירוע תיהיה ישיבה בין מפקדי המשטרה החרדית עם משטרת ישראל שהיא תאבטח רק את האזור ופנימה בתוך האירוע יהיו רק אנשי משטרה חרדית עם מפקדים משלהם.

    נפסיק להאשים נעשה מעשה.
    מועדים לשמחה



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      הרב גליס תגזור את הזקן הארוך הלבן שלך לפני שאתה מדבר כך,
      זקן ארוך לא מכשיר להגיד מעל הבמה "להקים משטרה חרדית"מה שכל גדו"י לוחמים בחירוף נפש ואתה עוד ממליץ שהגדולים ימליצו ע"ז…

      וסתם כך איזה דברי שטות. אתה לבד אומר שהמשטרה לא מבינה אותנו אז שלא יתערבבו! יש מארגנים חרדים מספיק מנוסים שארגנו כבר לוויות יותר גדולות כמו הרב אלישיב ועוד על צד היותר טוב שהמשטרה יכולה להתבייש מהם. הבעיה כאן היה שלא היה שום מארגן רק.. המשטרה

    2. 6

      הרב גליס
      מאמר מצוין כמו שאר המאמרים שלך כאן
      ישר כח

    3. 5

      לא מסכים עם הכותב
      ישר יתחילו השחיתויות
      רק משיח יעזור

    4. 4

      למה שלא יתגייסו שוטרים חרדים לתוך המשטרה ועשו מהפכה?
      למה שסדרני זק"א והצלה לא יקבלו סמכויות?
      מי אמר שצריך ליצור משהו חדש?

    5. 3

      יש צדדים לכאן ולגאן
      מה שבטוח שהטור כתוב מצוין

    6. 2

      שגוף קיים יקח ע"ז אחריות [איחוד הצלה זק"א]